INFORMUJEMY, NIE KOMENTUJEMY

© 2020-2021 r. Federal Media Company FMC. All rights reserved.

INFORMUJEMY, NIE KOMENTUJEMY

Centralna Agencja Informacyjna

17:52 | środa | 20.01.2021

© 2020-2021 r. Federal Media Company FMC. All rights reserved.

Z ostatniej chwili!

CAI 24 – Liczba potwierdzonych przypadków Covid-19 wynosi już 1 438 914. Zdiagnozowano 3 271 nowych zakażeń, zmarły 52 osoby, u których stwierdzono SARS-CoV-2. 11 z nich miało choroby towarzyszące, a 41 wyłącznie z powodu Covid-19. Epidemia w naszym kraju pociągnęła już za sobą 33 407 ofiar.

Carrefour rezygnuje z reklamy w TVP! Powód? Nieodpowiednie standardy

Czas czytania: < 1 min.

Koniecznie przeczytaj

Tarcza dla ojca Rydzyka. Przedsięwzięcia zakonnika mogą liczyć na sporą pomoc ze strony państwa

Jak się okazuje, przepisy kolejnych rządowych tarcz, wspierających polskich przedsiębiorców, wspierają także biznesy ojca Tadeusza Rydzyka. Jak pokazał portal Wirtualne...

Wybuch w Madrycie! W eksplozji zginęło trzech duchownych WIDEO

„Silna eksplozja słyszalna w kilku dzielnicach hiszpańskiej zniszczyła cztery kondygnacje budynku należącego do arcybiskupstwa Madrytu”, poinformował dziennik „La Vaqurdia”. Pierwsze...

Za pośrednictwem Twittera, jedna z jego użytkowniczek, poinformowała centralę francuskiej sieci Carrefour o propagowaniu przez TVP „obrzydliwej nienawiści anty LGBT”.

Kobieta o nicku Claire Underwood zadała pytanie, czy firma ma świadomość, że zamawiając reklamy w TVP, współfinansuje tego typu treści i podała przykład – sekcję „Tęczowa zaraza” w serwisie TVP Info.

Do informacji dołączony został cykl adekwatnych do tematu zdjęć, pokazujących głównie metropolitę krakowskiego abp. Marka Jędraszewskiego. W odpowiedzi na denuncjacje Claire Underwood. Carrefour odpowiedział, według informacji przekazanych przez portal Onet: „Dzień dobry, te treści nie odpowiadają naszym wartościom. Po otrzymaniu Pani sygnału wstrzymaliśmy trwającą kampanię. Podwoimy naszą ostrożność w tym obszarze wraz z polskim oddziałem Carrefoura”. Sprawę wyjaśniał również Carrefour Polska.

Według ich tłumaczenia, reklama została wyświetlona na stronie TVP.Info z powodu błędu, będącego skutkiem „zautomatyzowanego zakupu kampanii reklamowych na platformach VOD”. Podkreślono też, że po zwróceniu uwagi, została natychmiast wstrzymana.

Zapewniono, że zastosowano „silniejsze wykluczenia dla tego rodzaju automatycznych kampanii reklamowych”. Poinformowano, że dotyczą one m.in. tematów, zawierających treści rasistowskie, dyskryminacyjne, seksistowskie, przemocowe itp.

Źródło: wiadomoscihandlowe.pl

reklama

Ostatnio dodane

Wybuch w Madrycie! W eksplozji zginęło trzech duchownych WIDEO

„Silna eksplozja słyszalna w kilku dzielnicach hiszpańskiej zniszczyła cztery kondygnacje budynku należącego do arcybiskupstwa Madrytu”, poinformował dziennik „La Vaqurdia”. Pierwsze...

Przeczytaj jeszcze to!