INFORMUJEMY, NIE KOMENTUJEMY

© 2020-2021 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

Centralna Agencja Informacyjna

16:23 | poniedziałek | 25.11.2024

© 2020-2023 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

Wizerunkowa klęska Joe Bidena

Czas czytania: 2 min.

Kartka z kalendarza polskiego

25 listopada

Jan Kazimierz w słuckim pasie

20 listopada 1648 Chwalcie usta Pannę Marię!Już więcej nie wierzęAni w działa, ni w husarię,W zbroje, ni w pancerze.Za nic wszystkie mi potęgi,Wojsk ogromnych chmura,Za...

Koniecznie przeczytaj

W pierwszym roku prezydentury Joe Biden zorganizował mniej konferencji prasowych niż każdy z jego pięciu poprzedników. Prezydent udzielił również najmniejszej ilości wywiadów – informuje newsmax.com.

Taka dynamika sprawia, że ​​Biały Dom staje przed pytaniami o to, co kryje się za prezydenturą Bidena, który podczas kampanii wyborczej obiecywał przejrzystość działań Białego Domu. Portal analizuje wyniki badań Marthę Joynt Kumar, odpowiadającej w administracji za projekty wizerunkowe.

- reklama -

– Chociaż prezydent spotyka się z dziennikarzami, poświęca mediom mniej czasu od swoich poprzedników – brzmi generalny wniosek badawczy. Joe Biden udzielił jedynie 22 wywiadów oraz zorganizował 9 oficjalnych konferencji prasowych.

Tymczasem w pierwszym roku urzędowania Ronald Reagan udzielił 59 wywiadów, a Donald Trump, aż 92. Poprzednik uczestniczył również w audycjach ABC News, The Associated Press, New York Timesa, Reutera i gościł w innych mediach.

Niska aktywność Bidena wywołuje skargi Stowarzyszenia Korespondentów Białego Domu, na które odpowiada sekretarz prasowa. Według Jen Psaki oficjalne konferencje są niepotrzebne, ponieważ prezydent odpowiada na pytania przy innych okazjach.

- reklama -

– Ulotne wymiany zdań są niewystarczające, aby zbudować pogląd na temat wielu zagadnień. W pierwszym roku mieliśmy niewielkie możliwości poznania opinii Joe Bidena – twierdzi natomiast prezes stowarzyszenia Steven Portnoy z CBS

Urzędnicy Białego Domu wskazują jednak, że częste interakcje Bidena z reporterami są dowodem na to, że wykazuje się transparentnością. – Myślę, że jesteśmy bardzo przejrzyści – komentuje Jen Psaki.

Odmiennego zdania jest ekspert komunikacji społecznej Brian Ott. Badając aktywność medialną prezydenta, ocenia, że brak konferencji prasowych i wywiadów w głównych mediach jest jedną z głównych przyczyn katastrofalnego spadku poparcia dla Bidena.

- reklama -

– Wizerunek prezydenta łączącego się z elektoratem za pośrednictwem tradycyjnych stacji telewizyjnych i tytułów prasowych, wraz z organizacją formalnych konferencji będzie miał kluczowe znaczenie dla poprawy notowań.

Śledź nas na:

Czytaj:

Oglądaj:

2 KOMENTARZE

Subskrybuj
Powiadom o

2 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
grom52
12.01.2022 09:45

Let’s Go Brandon !

Burmistrzowa
12.01.2022 12:55

Każda godzina liczy się przy regeneracji Prezydenta USA – on ten czas spędza w REGENERATORZE

To jest najstarszy Prezydent USA, Regan był młodszy gdy kończył, niż Biden gdy zaczynał 🙁

reklama spot_img

Ostatnio dodane

Waszyngton i Berlin jak Warszawa

Yes! Yes! Yes! Trio Donald Tusk, Szymon Hołownia i Adam Bodnar odnotowało międzynarodowy sukces! Ich taktykę stosowania prawa tak,...

Przeczytaj jeszcze to!

2
0
Podziel się z nami swoją opiniąx