INFORMUJEMY, NIE KOMENTUJEMY

© 2020-2021 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

Centralna Agencja Informacyjna

12:19 | poniedziałek | 25.08.2025

© 2020-2023 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

No menu items!
Więcej

    Skandal obyczajowy CNN

    Czas czytania: 2 min.

    Kartka z kalendarza polskiego

    25 sierpnia

    Cześć i Chwała Bohaterom! 1 sierpnia 1944 r.

    Dla Polaków jednakowymi bohaterami są ci, którzy poszli 1 sierpnia do walki i ci, którzy zginęli zamordowani przez Niemców w odwecie za walczących. 1...

    Koniecznie przeczytaj

    Dyrektor CNN ds. marketingu Allison Gollust podała się dymisji po niezależnym dochodzeniu wewnętrznym – poinformował dyrektor generalny WarnerMedia Jason Kilar.

    Portal Axios ocenia, że dymisja Gollust to następstwo rezygnacji Jeffa Zuckera z funkcji prezesa CNN. Zucker został usunięty na początku lutego po tym, jak okazało się, że nie ujawnił zarządowi, personelowi i widzom stacji związku z Gollust.

    - reklama -

    Według koncernu WarnerMedia, który jest właścicielem telewizji: – Wyniki dochodzenia pokazują, że Gollust, Zucker i były prezenter Chris Cuomo naruszyli zasady etyczne firmy, w tym standardy i praktyki dziennikarskie obowiązujące w CNN.

    Jak wyjaśnił Jason Kilar, do takiego wniosku upoważniają opinie ponad 40 niezależnych ekspertów medialnych oraz przegląd ponad 100 tys. krytycznych smsów oraz e-maili od widzów CNN.

    Według Axios, śledztwo w CNN przeprowadziła zewnętrzna kancelaria prawna, kierowana przez byłego sędziego federalnego. W związku z jego zakończeniem, CEO WarnerMedia poinformował pracowników telewizji: – Zdaję sobie sprawę, że wyniki są niepokojące, rozczarowujące, a szczerze mówiąc to bolesna lektura.

    - reklama -

    – Mamy w CNN najwyższe standardy uczciwości dziennikarskiej i muszą one dotyczyć wszystkich w tym samym stopniu – Kilar odniósł się do złamania etyki przez Zuckera i Gollust.

    Jak dodał CEO: – Biorąc pod uwagę informacje przekazane mi w dochodzeniu, jestem głęboko przekonany, że podjęliśmy właściwe działania i decyzje.

    Ponieważ CNN nie odpowiedziała na prośbę Axios o komentarz, portal ocenia, że skandal obyczajowy, który załamał wyniki oglądalności CNN, wskazuje, że w mediach nie ma osób nietykalnych.

    Śledź nas na:

    Czytaj:

    Oglądaj:

    Subskrybuj
    Powiadom o

    0 komentarzy
    oceniany
    najnowszy najstarszy
    Wbudowane informacje zwrotne
    Zobacz wszystkie komentarze
    reklama spot_img

    Ostatnio dodane

    Ludobójstwo na oczach świata

    Politycy izraelscy, media, rabini wzywają do ludobójstwa, a świat się zastanawia, jak to możliwe, że wszyscy milczeli, gdy Hitler...

    Przeczytaj jeszcze to!

    0
    Podziel się z nami swoją opiniąx