Warszawski ratusz podpisał nową umowę z należącą do Agory spółką reklamy zewnętrznej AMS SA. Jej wartość to 3 miliony zł. netto. Umowę zawarto bez przetargu w tzw. trybie z wolnej ręki. Informacje na ten temat podał portal wirtualnemedia.pl.
W uzasadnieniu decyzji, władze stolicy wskazały na fakt, że AMS, skutkiem podpisania umowy z Zarządem Transportu Miejskiego w Warszawie, posiada wyłączność na sprzedaż powierzchni reklamowych na wiatach przystankowych (citylighty).
Tym samym, jest jedyną firmą, której miasto może zlecić prowadzenie kampanii z ich wykorzystaniem. Wartość poprzedniej, zawartej jesienią 2018 r. umowy stołecznych władz z AMS, dotyczącej tej samej kwestii, wyniosła 2,4 mln. złotych.
W czerwcu br. spółka AMS wygrała przetarg Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni na dzierżawę dwóch pakietów wiat przystankowych, na czas 15-miesięcy a w połowie ubiegłego roku – 10-letnią umowę z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi.
Podobne zlecenia wykonywała AMS we Wrocławiu, w Krakowie i Łodzi.
Źródło:wirtualnemedia.pl