Portal Big League Politics oskarżył żonę byłego prezydenta o reklamowanie filmu „Cuties”, który ma zawierać treści pedofilskie.
– Wpływowa producentka Netflix, bo taką rolę odgrywa obecnie Michelle Obama, zachęca widzów do obejrzenia filmu „Cuties”. Jego bohaterką jest 11-letnia dziewczynka odkrywająca swoją seksualność – informuje za Big League Politics portal HumansAreFree.
Media wiążą akcję reklamową z lukratywnym kontraktem, który była para prezydencka podpisała w Netflix. Zarówno film „Cuties”, jak i związki Obamów z internetową telewizją wywołały falę sieciowych komentarzy. Zarzucają Netflix, że stała się instrumentem lewicowej propagandy.
HAF łączy światopoglądowe zaangażowanie telewizji oraz obecność Obamów na jej antenie z wpływami Georga Sorosa. Zwolennik globalizacji miał przekazać Netflixowi 40 mln dolarów na działalność edukacyjną. – Od tego czasu komercyjne projekty zawierają treści polityczne – zauważa HAF.