Amerykański operator turystyczny zaoferował klientom „rejs w nieznane z tajnymi miejscami postojów i zwiedzania”, poinformował branżowy magazyn Travel & Leisure.
Firma Uniworld Boutique River Cruises sprzedaje bilety na 10-dniową turę wypoczynkową bez ujawniania trasy rejsu, atrakcji turystycznych oraz punktu docelowego podróży.
Jak głosi folder reklamowy, do czasu wejścia na pokład wycieczkowego liniowca podróżnicy nie dowiedzą się żadnych szczegółów, włącznie z wykazem rzeczy osobistych, takich jak ubrań, które należy wziąć ze sobą.
Zdaniem pomysłodawcy, tylko tak można zapewnić spontaniczne wrażenia i zabawę, które zabija rutyna starannego planowania każdego kroku turysty.
Aby zachęcić klientów, firma zamieściła na biletach jedynie podpowiedzi. Kolejne szczegóły będą ujawniane dopiero w trakcie rejsu.
Jedynym pewnikiem jest cena oryginalnej wycieczki, która wynosi ok. 7 tys. dolarów.