INFORMUJEMY, NIE KOMENTUJEMY

© 2020-2021 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

Centralna Agencja Informacyjna

01:26 | czwartek | 15.05.2025

© 2020-2023 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

Ważna fuzja na rynku marketingowym

Czas czytania: 2 min.

Kartka z kalendarza polskiego

15 maja

Przewrót majowy

12 maja 1926 Marszałkowi Piłsudskiemu na krótko udało się skupić w ręku prawie całą władzę, ale po uchwaleniu konstytucji marcowej, stracił ją. Piłsudski ogłosił...

Koniecznie przeczytaj

Firma Piano zajmująca się technologią subskrypcji, która pomaga wydawcom zarabiać na ich stronach internetowych, przejęła firmę SocialFlow, która umożliwia wydawcom zarabianie na treściach publikowanych w mediach społecznościowych – informuje Axios.

Zdaniem portalu, fuzja pomoże klientom Piano dotrzeć do czytelników w mediach społecznościowych, zachęcając do wykupienia subskrypcji. Przed transakcją Piano wspomagała przede wszystkim sprzedaż potencjalnym subskrybentom treści zamieszczanych na stronach internetowych lub w ich aplikacjach na urządzenia mobilne.

- reklama -

Zgodnie z umową, personel SocialFlow utrzyma zatrudnienie w Piano. Dotychczas na SocialFlow składały się dwie spółki. Pierwsza koncentrowała się na marketingu w mediach społecznościowych, druga na płatnych usługach dla użytkowników. Po fuzji firma Piano zajmie się kompleksowym pozyskiwaniem subskrypcji.

Transakcja pomoże zoptymalizować narzędzia zdobywania potencjalnych subskrybentów w mediach społecznościowych za pomocą bezpłatnych treści.

– Będziemy również dążyli do pozyskania większego kapitału. Postrzegamy naszą przyszłość w statusie spółki publicznej – powiedział dyrektor Piano Trevor Kaufman.

- reklama -

Według Axios, Piano zatrudnia ponad 650 pracowników. Wykazuje się rentownością, zbliżając się do 100 mln dolarów przychodu rocznie. Około 38 proc. kontraktów przypada na wydawców z Ameryki Północnej, a około 40 proc. z Europy. Pozostała część jest dzielona pomiędzy rynki Azji i Ameryki Łacińskiej.

Axios przypomina, że wcześniej Piano nabyła inne firmy z branży. W 2019 r. przejęła norweską Cxense, wchodząc w posiadanie platformy zarządzania danymi w czasie rzeczywistym. W marcu ubiegłego roku kupiła francuską spółkę analityczną AT Internet.

Śledź nas na:

Czytaj:

Oglądaj:

Subskrybuj
Powiadom o

0 komentarzy
oceniany
najnowszy najstarszy
Wbudowane informacje zwrotne
Zobacz wszystkie komentarze
reklama spot_img

Ostatnio dodane

Aborcyjna bandyterka

W Nowym Jorku aborcjonistka rzuciła się z pięściami i pobiła dziennikarkę będącą działaczką pro life. Z tej okazji genialną...

Przeczytaj jeszcze to!

0
Podziel się z nami swoją opiniąx