Serwis branżowy wirtualnemedia.pl informuje o odmowie emisji reklamy z udziałem pary gejów, z jaką ze strony TVP spotkała się marka Durex. Władze stacji powołały się na przepisy o radiofonii i telewizji.
Marka Durex w sobotę ruszyła z kampanią „głośni w łóżku”, która ma zwracać uwagę na potrzeby partnera w łóżku, niezależnie od orientacji seksualnej.
W spocie reklamowym pojawiają się cztery pary, z czego trzy są heteroseksualne, a jedna to para mężczyzn.
Producent prezerwatyw ruszył ze spotem do internet i TV. W TVP napotkał na szlaban.
Jak donosi portal Wirtualnemedia.pl, ta scena nie spodobała się biuru reklamy Telewizji Polskiej, które odmówiło emisji materiału.
Władze stacji powołały się na fragment ustawy o radiofonii i telewizji, w którym mowa jest o tym, że “audycje lub inne przekazy zawierające sceny lub treści mogące mieć negatywny wpływ na fizyczny, psychiczny lub moralny rozwój małoletnich (…) mogą być rozpowszechniane wyłącznie w godzinach od 23 do 6.”.
Spot zobaczymy natomiast w TVN i Polsacie.
Źródło: Wirtualnemedia.pl