INFORMUJEMY, NIE KOMENTUJEMY

© 2020-2021 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

Centralna Agencja Informacyjna

23:44 | poniedziałek | 25.08.2025

© 2020-2023 r. FreeDomMedia. All rights reserved.

No menu items!
Więcej

    Wojna Wirtualnej Polski i TVP. Kto przejmie miliony z reklam?

    Czas czytania: 2 min.

    Kartka z kalendarza polskiego

    25 sierpnia

    Cześć i Chwała Bohaterom! 1 sierpnia 1944 r.

    Dla Polaków jednakowymi bohaterami są ci, którzy poszli 1 sierpnia do walki i ci, którzy zginęli zamordowani przez Niemców w odwecie za walczących. 1...

    Koniecznie przeczytaj

    Wirtualna Polska cały czas atakuje państwową telewizję, a TVP atakuje celebrytów z komercyjnych mediów. Czy dziennikarze walczą tylko o uwagę czytelników, czy o milionowe kontrakty reklamowe?

    Portal Wirtualna Polska już niemal codziennie relacjonuje materiały państwowej telewizji TVP. Dziennikarze oburzeni są nawet publicystyką i relacjami wpisów lewicowych celebrytów.

    - reklama -

    Najnowszą odsłoną konfliktu jest awantura o wpis Krystyny Jandy. Aktorka na Instagramie napisała: „Jutro wracam do Polski, tam 500 zgonów dziennie i uchodźcy, dzieci umierają na granicy, ja uciekłam na 5 dni, bo straciłam wszelki sens. Wracam go odzyskać”.

    TVP i jej komentatorzy zwrócili uwagę, że aktorka przebywa w Hiszpanii, a konkretnie w Marbelli. Mimo pięknej pogody i plaż nie jest to najlepsze miejsce na wypoczynek, Hiszpanie bardzo źle radzą sobie z koronawirusem, a polityka imigracyjna kraju daleka jest od idylli i budzi kontrowersje.

    Zdaniem Wirtualnej Polski komentowanie takich wpisów nie mieści się w misji telewizji opłacanej z naszych podatków. Ale czy faktycznie o to chodzi?

    - reklama -

    Wirtualna Polska jest największym portalem w Polsce, a TVP największą telewizją. Obie firmy walczą nie tylko o uwagę widzów, ale również o milionowe kontrakty reklamowe.

    Codzienne obrzydzanie konkurencji – z obu stron – byle jakim tematem o przeciwniku, nie wygląda na działanie podyktowane zainteresowaniem zwykłego czytelnika. Dziennikarze zdają się przekonywać reklamodawców, że wybór konkurenta będzie niekorzystny ze względu na postrzeganie ich produktów.

    Śledź nas na:

    Czytaj:

    Oglądaj:

    Subskrybuj
    Powiadom o

    0 komentarzy
    oceniany
    najnowszy najstarszy
    Wbudowane informacje zwrotne
    Zobacz wszystkie komentarze
    reklama spot_img

    Ostatnio dodane

    KPO, czyli program jacht+

    Miało być nowocześnie i innowacyjnie. Wyszło jak zawsze - miliony z KPO, które będziemy spłacać latami poszły na jachty,...

    Przeczytaj jeszcze to!

    0
    Podziel się z nami swoją opiniąx